Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen en kunnen wij ons zelf verbeteren.
Klik hier voor ons klachtenformulier.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we schriftelijk of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
Patienten van de praktijken Schilders, Goossens en Vlot en Van Schie en Reijers, kunnen contact opnemen met:
Klachtenregeling Hadoks
T.a.v. de Klachtenfunctionaris
President Kennedylaan 15
2517 JK Den Haag
Telefoon: 088-0025055
Patienten van praktijk Barendregt en te Dorsthorst kunnen contact opnemen met:
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Telefoon: 088-0229100